
Webinari s projektnim partnerom
Kroz projekt “Mogućnosti pametnog sela” Osnovna škola “Mijat Stojanović” redovno je u kontaktu s partnerskom školom Brundalen. Do kraja 2022. godine putem Google Meet platforme održana su ukupno 4 webinara, a osim djelatnika škole Brundalen, webinarima su prisustvovali i vanjski predavači s kojima škola iz Norveške ostvaruje suradnju.
Dana 17. listopada 2022. održan je webinar s temom „The School of the Future in Norway – and Trondheim – Renewal of subjects and competences 2020“ te je sudionicima rečeno nešto više o norveškom obrazovnom sustavu, načinu rada škola, suradnji s ostalim instuticijama te napretku posljednjih godina i planovima za budućnost. Webinar je vodio Mikael Lyngstad, savjetnik za rani razvoj i odgoj djece, kojeg su djelatnici koji su posjetli Trondheim imali priliku upoznati i uživo.
Tema webinara održanog 22. studenog 2022. Bila je „FIRST LEGO LEAGUE SCANDINAVIA – an exciting knowledge and technology competition for children students“, a na webinaru je sudionicima učitelj Kenneth Fossland objasnio detalje o natjecanju First LEGO League, u kojemu je Brundalen škola prošle godine ostvarila izuzetan uspjeh, a ove godine u studenom su također sudjelovali u početnom natjecanju na gradskoj razini te su sudionici webinara imali priliku vidjeti snimke s nedavnog natjecanja.
Webinar s temom „SCIENCE TALENTS – Trondheim Science Center – for high performing students and students with high learning potential in STEM“ održan je 14. prosinca 2022., a vodio ga je Stian Wannebo, djelatnik Znanstvenog centra (Vitensenteret). Govorio je o načinu rada Centra, njihovoj suradnji sa školama i radu s darovitim učenicima. Na webinaru su prikazani foto i video materijali radionica koje se u Centru provode.
Do završetka projekta predviđena su još četiri webinara kroz koje će djelatnici škole u Babinoj Gredi dobiti uvid u rad partnerske institucije, metodologiju rada i iskustvo partnera. Učitelji kroz ovu aktivnost uče kako što bolje primijeniti stečena znanja u nastavi STEM predmeta te u aktivnom građanstvu, kako kvalitetnije pristupiti darovitim učenicima te unaprjeđuju vlastitu praksu po uzoru na primjer dobre prakse partnerske institucije.